06/02/17

С℗амота

точка след точка, черта след черта
зад мен е объркано, а пред мен - врата
знам че очакват, но не знам до кога
знаят че ще пробвам - наивник а?

пише: номер седем е наред!
викам: "аз съм да" - в ответ
гневно се просъсква: влизай!
треперя - ама че късмет!

вътре няма нищо - сякаш няма ме и мен
'сигурно умрях' си викам - или пък съм във плен.
'ще са и двете вярни' - чувам - 'ако зависеше от мен'
'сега играй, човеко! или си уволнен'

не помня кой ме препоръча - може би бивш шеф
бивш ще е, кат всичко друго - бивш и не на кеф
работя май от как съм мишо - мишчицата - да
длъжността ми е да ви обичам - ха ха ха ха ха

'не си в почивка, чувствен' - подюрка ме гласа
'хич не се резсейвай а ме друсай - дай ми всичката'
'не мога' - дърпам се - 'ще трябва ми за всички'
'къде? кои са всички? Сама съм - твойта Самота!?'